niedziela, 10 stycznia 2016

Makijaż karnawałowy, graficzny, kolorowy

Hej!
Po sylwestrze nie kończy się czas na makijażowe szaleństwa ;) W karnawale również możemy poszaleć z typem, wykonaniem, kolorem w makijażu.
Całkiem przypadkowo naszło mnie na taki niecodzienny makijaż. Graficzny, kolorowy, w chłodniejszych odcieniach.
Linie może nie wyszły jakoś idealnie i może nie do końca pasuje on do mojej opadającej powieki, ale od tego jest makijaż, by się nim bawić :)
Jeżeli Was zainteresował i chcecie zobaczyć go w przybliżeniu i czego użyłam do jego wykonania, zapraszam do dalszego scrollowania ;D




 Do wykonania użyłam zaczynając od twarzy:
- nieprzedstawiony na zdjęciu krem CC z Bielendy Color Control (zielony)
- brzoskwiniowy korektor z paletki Katosu pod oczy
- zielony korektor CC z Max Factora na zaczerwienienia i wypryski
- zmieszane dwa odcienie szarego i brązu z paletki Katosu do mokrego konturowania
- podkład Max Factor Face Finity all day flawless 3in1 w odcieniu 40-light ivory
- korektor Maybelline Affinitone
- kredka do brwi Catrice w odcieniu 030 - BROW-N-EYED PEAS
- cienie Makeup Revolution Focus&Fix Eyebrow shaping kit w odcieniu Light Medium
- Essence make me brow, żel do brwi odcień 01 blondy brows
- puder ryżowy Ecocera
- róż Makeup Revolution w odcieniu WOW!
- bronzer Kobo nr 308 Sahara Sand
- rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator


A na oczy użyłam:
- cienie kobo nr: 117, 205, 202, 120, 121, 102
- cień Pierre Rene nr 185 Pretty Pink
- cień szaro-brązowawy z paletki Catrice Absolute Rose
- wewnętrzny kącik pigment Kobo Sea Shell
- eyeliner Maybelline
- cielista kredta Oriflame
- tusz Max Factor 2000 Calorie
- klej do rzęs Duo
- rzęsy Ardell 3158
- usta pomadka Catrice Ultimate Colour nr 240 Hey nude..

 Zapomniałam umieścić na poprzednich zdjęciach tych dwóch zapominalskich :D

 

Co myślicie o takim typie makijażu? Na jakieś konkretne okazje się nadaje?  
Mam nadzieję, że i tym razem przypadł Wam do gustu ido kolejnego!
M.

2 komentarze:

  1. Byłoby super jakbyś robiła zdjęcia na różnych etapach robienia makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tutoriale może nadejdzie kiedyś ten dzień :D Narazie to tylko takie inspiracje :>

      Usuń